مرکز تلفن تا 8 خط پاناسونیک


تکنولوژی انتقال صوت در مراکز تلفن سانترالهای پاناسونیک بسیار پیشرفت کرده که در انواع بسترهای سیمس و بی سیم و ای پی و ... می تواند با امکانات بالا و قدرت کیفیت برتر ظاهر گردد

در سازمانها برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی بین کاربران از سانترال استفاده می شود ک برخی از دلایل جذب مدیران به داشتن سانترال تلفن به شرح زیر است:

- اپراتور گویا(منشی هوشمند)
-ارتباط داخلی بین کارمند ها

- ساماندهی خطوط شهری
- مدیریت ارتباطات در زمان های مختلف
- کاهش هزینه ها و کیفیت بالای ارتباطات

- افزایش راندمان وبهره وری

مزایای سانترال پاناسونیک

1. برقراری کنفرانس چند نفره
2. کنترل کیفیت با سخت‌ گیری زیاد در پایان خط تولید
3. پشتیبانی از اپراتور گویا(منشی تلفنی)
4. (پشتیبانی از سیستم CallerID)
5. امکان استفاده انواع تلفن انالوگ یا معمولی
6. امکان اتصال به انواع فکس hp canon ...
7. پشتیبانی از تلفن اینترنتی یا VOIP
8. امکان با سانترال های دیگر نزدیک یا دور
9. اتصال به باتری بک‌آپ در صورت قطع برق شهری
10. امکان اتصال سیستم آمپلی‌فایر به سانترال برای پیج‌کردن
11. اتصال به اوای انتظار
12. مقاوم در برابر نوسانات برق و طول عمر بالای قطعات
13. امکان قرار دادن صف انتظار تماس برای داخلی‌ها
14. امکان تعریف اپراتور گویا تا 64 مرحلهعکس تلفن سانترال کوچک
15. قابلیت گرفتن گزارش از تماس داخلی‌ها و خارجی به وسیله کامپیوتر
16. پشتیبانی از سیستم ضبط مکالمات
17. امکان انتقال مکالمه بین داخلی‌ها(call forwarding)
18. کیفیت بالای قطعات
19. پشت خط نگه داشتن فرد تماس گیرنده(Holding)
20. سیستم Speed Dial برای داشتن چندین شماره برون شهری در حافظه
21. اتصال به هدست برای اپراتورها
22. پشتیبانی از انواع خطوط شهری E1 (4 رقمی یا 5 رقمی)
23. امکان استفاده انواع تلفن انالوگ و هایبرید پاناسونیک(تلفن سانترال) و voip SIP

سیستم پاسخگویی اتوماتیک سه مرحله ی
این سیستم اجازه می دهد تا فرد تماس گیرنده بدون نیاز به اپراتور از طریق پیغام های ذخیره شده و فشردن یک کلید به داخلی مورد نظر خود هدایت شود.همچنین میتواند به گروهی از داخلی ها،یک خط بیرون از مجموعه(مانند شماره تلفن همراه) و... نیز متصل شود و یا با کمک پیغام های ضبط شده و بدون نیاز به راهنمایی اپراتور حتی در ساعات غیر اداری بطور خودکار به داخلی دستگاه فکس متصل شده و اسناد خود را ارسال نماید.

دریافت و ارسال شماره یا Caller ID
سانترال های کم ظرفیت با سرویس Caller ID سازگار بوده و کاربران تلفن های تک خط (SLT) و تلفن های آنالوگ (APT) می توانند شماره تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده نمایند.با تلفن های مخصوص پاناسونیک تا 20 تماس اخیر و مجموعاً برای کل سیستم تا 300 تماس قابل دسترس خواهد بود (Call log) و براحتی می توان با شماره های ورودی ثبت شده تماس گرفت.جهت استفاده از این قابلیت می بایست کارت سخت افزاری ان تهیه گردد.

مدیریت تماس (UCD) از طریق پیغام ها
جهت توزیع سریع و آسان تماس ها با استفاده از ویژگی UCD می توان تماس های ورودی را میان گروهی از داخلی ها توزیع کرد که این امر علاوه بر اینکه از تماس های از دست رفته جلوگیری می کند موجب می شود بار کاری اپراتور نیز کم می شود .هنگامی که تمام داخلی های موجود در گروه اشغال باشند پیغام مربوطه برای تماس گیرنده پخش شود.

قابلیت Forward کردن تماس ها ی خارجی (انتقال تماس)
در مواقع اشغال بودن ،عدم پاسخگویی و... تماس هایی که با داخلی شما گرفته میشود از جمله تماس های داخل و خارج از شرکت و تماس های منتقل شده(Transferred) را می توان به Mailbox، داخلی دیگر و یا خطی خارج از ساختمان فوروارد کرد .

تعریف زمان های Day Night Lunch
با امکان قرار دادن دستگاه در مد های زمانی (روز/شب/زمان استراحت )می توان عملکرد مدیریت سیستم را در شیفت های مختلف تغییر داد.

ارتباط با سانترال های دیگر

در صورتی که با ادغام شدن با مجموعه های دیگر جهت کاهش هزینه ها می توان با امکانات و بستر های مختلف ارتباطی و شبکه ای دو یا چندین سانترال را به یکدیگر متصل نمود .

ایجاد کنفرانس پنج نفره
در این سیستم تا پنج نفر می تواننددر یک کنفرانس تلفنی شرکت نموده و تا 2 خط خارجی وارد کنفرانس شوند.

قابلیت گزارش گیری یا پرینت گرفتن
از این سیستم می توان اطلاعاتی مانند تاریخ، زمان، شماره داخلی، شماره های گرفته شده، مدت زمان مکالمه و غیره را گزارش ، ثبت و یا چاپ کرده در این مورد در هتلها یا سازمانها استفاده می گردد.

بستن کد صفر یا دو صفر

یکی از برنامه های سانترال که برای کنترل هزینه تلفن می باشد محدودیت برقراری تماس است به گونه ای که برای تلفن هایی که 00 آنها بسته شده امکان برقراری تماس با خارج از کشور وجود ندارد فقط می توانند با شماره تلفن های داخل شهری و شهرستان ارتباط برقرار کنند و در حالت بسته شدن 0 هر داخلی از آن تلفن می توان فقط با تلفن های داخل شهری تماس گرفت. همینطور می توان شماره های خاص یا پیش شماره های خاصی را باز یا بسته نمود مانند کد 0912 را باز یا فقط کد 0935 را باز کرد.

تایمر محدود کننده مکالمه تلفن

این امکان دستگاه سانترال برای کنترل هزینه های مکالمه می باشد می تواند میزان زمان تماس گیرندگان از داخل مجموعه با خطوط شهری ، شهرستان و خارج کشور صحبت کنند.
این قابلیتسانترال برای سه شیفت کاری (روز - شب و نهار ) می باشد می تواند در هر شیفت به گونه ای که تنظیمات انجام شده عمل نماید.

پاسخ گویی به گوشی آیفون از طریق تلفن

شما می توانید آیفون را به یکی از داخلی ها وصل نمود وزنگ آیفون را از داخلی جواب دهید و درب را باز کنید.