نصب و راه اندازی تلفن سانترال


تلفن سانترال دارای دو نوع آنالوگ و دیجیتال
نوع دیجیتال شامل :
KX-TDE100 حداکثر خطوط:۱۲۸ / حداکثر خطوط داخلی:۲۵۶
KX-TDE200 حداکثر خطوط:۱۲۸ / حداکثر خطوط داخلی:۲۵۶
KX-TDE600 حداکثر خطوط:۶۴۰ / حداکثر خطوط داخلی:۱۱۵۲

نوع آنالوگ شامل:
KX-TEA308 خط شهری و ۸ خط داخلی
KX-TES824 خط شهری و ۸ خط داخلی (حداکثر ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی)
KX-TEM824 خط شهری و ۱۶ خط داخلی (حداکثر ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی)

نصب دستگاه سانترال پاناسونیک

  • فروش و نصب و راه اندازی مراکز تلفن پاناسونیک
  • نصب و راه اندازی مراکز تلفن سانترال Panasonic :
  • KX-TES824 , KX-TEM824 , KX-TDA30 , KX-TDA 100 , KX-TDA 200 , KX-TDA 600
  • KX-NCP500 , KX-NCP1000
  • KX-TVM50 , KX-TVM200
  • فروش و نصب و راه اندازی سیستم های پاناسونیک مدل :
  • TDE100,200,600
  • طراحی و ایجاد مراکز سانترال آنالوگ , دیجیتال و VOIP
  • راه اندازی سیستم تلفن گویا و Call CENTER – IVR به منظور بهینه کردن ارتباطات مشتریان با سازمان
  • نصب و راه اندازی انواع دستگاههای سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت در ایران

خریدوفروش سانترال کارکرده و نو پاناسونیک

-خرید,فروش,نصب,راه اندازی,برنامه ریزی,تعمیرات و تعویض انواع دستگاههای سانترال پاناسونیک با یکدیگر دست دوم و نو
-طراحی و اجرای کلیۀ پروژه های داکت کشی و کابل کشی و رانژه کشی و فرم کاری انواع MDF و پستهای سانترال پاناسونیک مشاوره و بازدید رایگان
-خرید,فروش,نصب,راه اندازی,برنامه ریزی و تعمیرات انواع گوشیهای دستگاههای سانترال پاناسونیک دست دوم و نو
-خرید و فروش , نصب,راه اندازی , برنامه ریزی و تعمیرات انواع کارتهای ارتقاء دستگاههای سانترال پاناسونیک دست دوم و نو
-خرید و فروش , نصب,راه اندازی , برنامه ریزی و تعمیرات انواع کارتهای کالرایدی (نمایشگر شماره) دستگاههای سانترال پاناسونیک دست دوم و نو
-خرید و فروش, نصب, راه اندازی,برنامه ریزی و تعمیرات انواع کارتهای اپراتور خودکار دستگاههای سانترال پاناسونیک دست دوم و نو
-خرید و فروش, نصب, راه اندازی, برنامه ریزی و تعمیرات انواع صندوقهای صوتی دستگاههای سانترال پاناسونیک دست دوم و نو
-بستن قرارداد حفظ و نگهداری ۱۲ماهه
مزایا ی استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک

  1. کسب اعتبار سازمانی
  2. عدم نیاز به نیروی کادر دفتری
  3. ایجاد دفتر کار در یک شهر ؛ مرکز تجارت در ایران
  4. دسترسی به سازمان شما همیشه ، همه وقت ،همه جا
  5. تجهیز محل کسب و کار به امکانات ذور ارتباطی و مخابراتی
  6. حفظ و گسترش ارتباط با مشتریان و عدم از دست دادن ارتباط آن ها
  7. بدون نیاز به سرمایه گذاری بالای راه اندازی خطوط و تجهیزات و نگهداری و پشتیبانی

اطلاع هشدار در دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک

هنگامی که در دستگاههای پر ظرفیت سانترال پاناسونیک اشکالی پیدا می شود ، دستگاه سانترال آن را شناسایی می کند و چراغ دکمه هشدار سیستم روی دستگاه تلفن مخصوص پاناسونیک خروجی روشن می شود که به ما اجازه میدهد که از این خصیصه در طول برنامه ریزی دستگاه سانترال استفاده کنیم.
برای هر دستگاه سانترال پر ظرفیت پاناسونیک حداکثر ۲ خروجی(دستگاه تلفن پاناسونیک) می توان تعریف کرد و با قرمز شدن چراغ معلوم می شود اشکالی به وجود آمده است هنگامی که خطاهای چندگانه بروز کرده باشد و شماره خطا با توجه به بااهمیت بودن و یا نبودن آن نشان داده خواهد شد.

این اشکالات در صفحه نمایشگر تلفن با عدد نشان داده می شوند که نشان دهنده کدی است که دارای ایراد است.
دستگاه ضبط مکالمات

دستگاه ضبط مکالمات یک ابزار کمک مدیریتی همانند دوربین مدار بسته می باشد که جهت کنترل و نظارت آگاهانه کارمندان بکار گرفته میشود و با توجه به آگاهی افراد مجموعه از این سیستم، تجدید نظر در نحوه برخورد با مشتری را به دنبال داشته و نتیجه آن جلب رضایت مشتری خواهد بود.

امکانات سیستم:

  • ضبط مکالمات تلفن
  • قابلیت گروه بندی شماره های تلفن بر اساس نیاز کاربر.
  • قابلیت نمایش شماره تلفن ، نام ، آدرس ، کد اشتراک و دیگر مشخصات تماس گیرنده بر روی مانیتور هنگام زنگ خوردن تلفن.
  • قابلیت گزارش گیری و آمار گیری از تماس های تلفنی بهمراه شماره تماس ، نام تماس گیرنده ، زمان و تاریخ تماس و دیگر مشخصات
  • قابلیت وارد نمودن و ذخیره سازی شماره های تلفن ، نام ، آدرس و دیگر مشخصات تماس گیرنده در دفترچه تلفن .

Voice Logging System:

سیستم مستند سازی صوتی سیستمی است که بمنظورضبط و مستند نمودن مکالمات خطوط تلفن ، بی سیم و یا اصوات محیطی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این سیستم دارای قابلیت های بسیار پیشرفته ای بمنظور نظارت و جستجوی مکالمات انجام شده براساس خط تلفن ، زمان ، شماره تلفن و یا دیتا مورد نظر میباشد که ادامه برخی کاربردها و قابلیت های سیستم آمده است.

کاربردهای سیستم:

  • مستند سازی خطوط تلفن
  • مستند سازی صدای محیط و جلسات (آنالوگ و VOIP).
  • مستند سازی ارتباطات صوتی اتاق های کنترل.
  • مستند سازی برنامه های ایستگاه های رادیویـی
  • ویژگی های کلی سیستم ضبط مکالمات
  • قابلیت نمایش تماس های ورودی یا خروجی به صورت pop up درحالت شبکه و نمایش نام و مشخصات تماس گیرنده
  • قابلیت نمایش نام شهر,استان ,کشور تماس گیرنده
  • قابلیت ضبط همزمان مکالمات ۱ تا ۳۲ خط VOIP .
  • قابلیت ضبط همزمان مکالمات ۲ تا۶۴ خط تلفن آنالوگ .
  • قابلیت ثبت ، نمایش ومحاسبه هزینه تماس های صورت گرفته.
  • قابلیت upload نمودن مکالمات ضبط شده بروی سایت اینترنتی.
  • قابلیت ضبط ۲۵۰۰۰ ساعت مکـالمه بروی ۶۴ گیـگا بایت حافظه.
  • قابلیت پخـش همـزمان مکالمات تلفنی و اصوات محیطی در حال ضبط.
  • قابلیت پردازش سیگنال شامل تقـویت صدای ضعیف و انواع فیلترهای حذف نویز.
  • قابلیت اجرای اتوماتیک برنامه در حالت سـرویس (قبل ازLog on نمودن به ویندوز).
  • قابلیت ضبط اصوات محیطی توسط میـکروفن های بسیار حساس قابل اتصال به سخت افزار.
  • قابلیت شنـود همـزمان مکـالمات تلفنی و اصوات محیطی در حال ضبط از طریق شبکه و تلفن.
  • قابلیت جستـجو و پخـش مکالمات ضبط شده بر اساس زمان ، کانال ، شماره تماس ,ورودی,خروجی,ناموفق و.....
  • قابلیت فشرده سازی مکالمات ضبط شده حتی با کیفیت kb/sec) 187) با بهره گیری از کدک های فشرده سازی متنوع و پیشرفته.
  • عدم نیاز به سیستم کامپیوتری قوی به دلیل داشتن پروسسور قدرتمند ARM 11
  • دارای ۷ watch dog timer جهت جلوگیری از هنگ و خطای ماندگار
  • دارای مکانیسم vox سیستم هوشمند حساس به صوت
  • قابلیت آرشـیو مکـالمـات بـروی CD و DVD
  • قابلیت تعریف انواع سطح دسترسی
  • نمایش شماره داخلی برای هر تماس
  • قابلیت نصب به روی خطوط داخلی و شهری