پشتیبانی


ارتباط موثر با نیازهای مشتریان ، برنامه ریزی برای پاسخ گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت شرکت در دستور کار  قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام یافته ای برای افزایش روزافزون میزان رضایت مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه ریزی دقیق برای دست یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد. تمامی پرسنل این گروه عزم ان را دارد که این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارایه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24 ساعته در کلیه ی روزهای سال به مشتریان خود ارایه کند. افزون بر ارائه خدمات پشتیبانی فنی از سیستم ها، با استفاده از نسخه های به روزشده ی نرم افزارهای همکاران سیستم، با ایجاد هرگونه تغییر در  قوانین جاری و مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم های شما اعمال می شود. کارشناسان آموزش دیده ی پشتیبانی همکاران سیستم آماده اند تا بر اساس نوع قرارداد، به پرسش ها و مشکلات مدیران و کاربران شما درباره سیستم های ما پاسخ داده و کمک کنند تا در کم ترین زمان ممکن مسائل حل شوند. پوشش خدمات پشتیبانی ما انواع خدمات پشتیبانی در قراردادهای پشتیبانی ما این خدمات ارائه می شود: خدمات مشاوره ای متناسب با نوع کسب و کار پاسخ گویی به مشکلات و رفع ابهام های کاربران سیستم ها به روزرسانی نسخه ها و ارائه خدمات آموزشی به مشتریان خدمات تعمیر و نگهداری درمحل با پرنل مجرب تلاش می کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفاده ی کامل تر شما ازخدمات این  سیستم فراهم کنیم.